تغییرنگاه در بدنه مدیریت شهری، موثر در رضایت...
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست شهروندان را در گرو تغییر نگاه در بدنه مدیریت شهری با بازخوانی وظایف عنوان کرد.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست شهروندان را در گرو تغییر نگاه در بدنه مدیریت شهری با بازخوانی وظایف عنوان کرد.
مهدیخانی،عضو شورای شهر قزوین با هدف افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر و هم افزایی اجتماعی، به تماسهای شهروندان در سامانه 137 پاسخ داد.
عضو شورای شهر قزوین برای تقویت ارتباط مدیریت شهری با شهروندان به تلفن های سامانه 137 پاسخ داد.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین گفت: با احیای فرهنگ گفت و گو در مجموعه مدیریت شهری از سوی روابط عمومیها که منجر به آگاهسازی میشود، هزینه اداره شهر کاهش یابد.
چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین برای ارتقای رضایت از مدیریت شهری به تماس تلفنی شهروندان در سامانه 137 پاسخ داد.
رئیس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی در سامانه 137 با هدف گفت و گوی شفاف و بی پرده به تعدادی از تماسهای شهروندان پاسخ داد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در سامانه 137 درخواستهای تلفنی شهروندان را شنید و بر گفت و گوی شفاف، صریح و مستقیم با شهروندان تاکید کرد.
سرپرست سامانه 137 گفت و گوی درون سازمانی را برای تسریع در رسیدگی به درخواستهای شهروندان موثر دانست.
سرپرست سامانه 137 شهرداري قزوين، به پاس پاسخگويي متعهدانه مسئولان ايستگاههاي پسماند در طول سال گذشته از آنها قدرداني کرد.
سرپرست سامانه 137 گفت و گوی شفاف با شهروندان،کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواستها، تعامل بیشتر با دستگاههای خدمات رسان دولتی مرتبط با مدیریت شهری را از برنامههای سامانه در سال 1401 اعلام کرد.
بررسیهای سامانه 137 نشان میدهد بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری، در هفته اول تعطیلات نوروزی، جمع آوری سگهای ولگرد بودهاست.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین بر پاسخگویی مستدل و شفاف مجموعه شهرداری به شهروندان تاکید کرد.
ارزیابیهای ده روزه سامانه 137 شهرداری قزوین در اسفندماه نشان میدهد برای چندمین بار، جمع آوری و ساماندهی سدمعبر وانت بارهای دوره گرد و لکهگیری آسفالت بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری...
بررسیهای آماری سامانه 137 مشخص میکند در ده روزه پایانی بهمن ماه، همچنان بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری، برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دورهگرد است.
به گفته سرپرست سامانه 137 با توجه به افزایش درخواست شهروندان برای جمع آوری سگهای ولگرد، با همراهی فعالان مدنی و شهروندان، هزینه مدیریت شهری در زمینه سگهای ولگرد کاهش مییابد.
ارزیابی سامانه 137 در بازه زمانی ده روزه دوم بهمن ماه نشان میدهد 1013 بار زنگهای سامانه به صدا درآمده که برای دومین بار، برطرف کردن سدمعبر وانتبارها بیشترین درخواست شهروندان بودهاست.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین، کاهش رسیدگی به درخواستهای شهروندان را در گرو تعامل بیشتر دستگاههای خدمات رسان عنوان کرد.
سرپرست سامانه مدیریت شهری،حل ریشه ای مساله وانت بارهای دوره گرد که از درخواست های شهروندان به سامانه 137 است در گرو همکاری دستگاه های اجرایی با شهرداری عنوان کرد.
مدیرسامانه 137 به دعوت سازمان عمران از کارخانه آسفالت شهرداری قزوین بازدید کرده و در روند تولید و نحوه انتقال آن به مناطق شهرداری قرار گرفت.
در نشست مدیر سامانه 137 با مسئولان نواحی، برای کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان در حیطه مسائل عمرانی راهکارهایی ارائه شد.
ارزیابی سامانه 137 در بازه زمانی ده روزه بهمن ماه نشان میدهد 986 بار زنگهای سامانه به صدا درآمده که دراین بین، برطرف کردن سدمعبر وانتبارها بیشترین درخواست شهروندان بودهاست.
بررسی های آماری سامانه 137 نشان میدهد در10 ماه سال جاری شهروندان به سامانه از مفقود شدن 317 دریچه گزارش دادهاند که خطرات جانی و مالی در پی داشتهاست.
سرپرست سامانه 137 از شهروندان درخواست کرد تا در این روزهای سرد و یخبندان، با تماس با سامانه 137 یاریگر مدیریت شهری باشند تا بیخانمانها هم طعم پناهی گرم را بچشند.
مهدی کوزهگرها که طی حکمی از سوی شهردار، به سمت سرپرست سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قزوین منصوب شد، به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
داده های آماری سامانه 137 نشان می دهد شهروندان قزوینی در هفته گذشته از عملکرد مدیریت شهری قزوین رضایت 68 درصدی داشتهاند.
داده های آماری سامانه 137 نشان می دهد شهروندان قزوینی در هفته گذشته از عملکرد مدیریت شهری قزوین رضایت 83/69 درصدی داشتهاند.
به دنبال تاکید شهردار بر سرعت دادن به پیگیری خواستههای شهروندان از طریق سامانه 137، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، در بازه زمانی یک هفته اخیر، با کسب امتیاز 100 درصدی توانست رضایت...
2 هزار و 942 شهروند قزوینی در آذر ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
در پی تاکید شهردار بر لزوم سرعت دادن به پیگیری خواستههای شهروندان از طریق سامانه 137، سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، در بازه زمانی یک هفته اخیر، با کسب امتیاز 85 درصدی توانست رضایت...
2 هزار و 959 شهروند قزوینی در آبان ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
شهروندان قزوینی با تماس با تلفن سه رقمی 137 مشکلات شهری خود را با شهرداری مطرح کنند.
شهروندان قزوینی، در سال جاری، برای نظافت معابر و مسائل پیرامونی 3 هزار و 213 بار با سامانه 137 تماس گرفته اند.
مدیر سامانه 137 شهرداری اعلام کرد در روزهای اخیر که قزوین آسمان بارانی داشت، شهروندان آبگرفتگی معابر را بیشتردر خیابانهای منطقه دو، و برخی از خیابان های منطقه یک به سامانه گزارش داده اند.
مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از ثبت 12 هزار و 454 پیام شهروندان در هفت ماه نخست سال جاری خبر داد.
2 هزار و 594 شهروند قزوینی در مهر ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از ثبت 10 هزار و 743 پیام شهروندان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.
3 هزار و 375 شهروند قزوینی در شهریور ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
تلفن سامانه 137 شهرداری قزوین، 135 هزار و 622 بار در بازه زمانی 3 ساله به صدا درآمد.
3 هزار و 260 شهروند قزوینی در مرداد ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
3 هزار و 600 شهروند قزوینی در تیر ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
درخواستهای شهروندان در مورد تجاوز مغازه داران به حریم پیاده رو نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
درخواستهای شهروندان از سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از مرز هزار و 200 پیام گذشت.
شهروندان قزوینی، در بازه زمانی فروردین ماه تا نیمه نخست تیرماه امسال برای ساماندهی متکدیان و بی خانمان ها 55 بار با سامانه 137 تماس داشته اند.
سه هزار و 227 شهروند قزوینی در خرداد ماه 1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین، از شهروندان خواست تخلفات انتخاباتی که باعث مزاحمت و نازیبایی در سطح شهر میشود به سامانه گزارش دهند.
مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از آمادگی ویژه این مرکز برای بارشهای اخیر خبر داد.
سه هزار و 321 شهروند قزوینی در اردیبهشت ماه 1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
بررسی های سامانه 137 نشان می دهد، در طول یک ماه اخیر، 51 دریچه آب های سطحی مفقود شده است.
دو هزار و 679 شهروند قزوینی در فروردین ماه 1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گفته رحمانی، در سال گذشته، سامانه مدیریت شهری پاسخگوی 47 هزار و 553 درخواست شهروندان بوده است.
بیشترین تماس شهروندان با سامانه مدیریت شهری قزوین، در تعطیلات نوروزی 1400 مربوط به سازمان مدیریت پسماند است.
سه هزار و 135 شهروند قزوینی در اسفند ماه 1399 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
رحمانی، بر آمادگی کامل و، ویژه سامانه 137 برای پاسخگویی به خواستههای شهروندان در نوروز تاکید کرد.
سعیدرحمانی،مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین از پیگیری و رسیدگی به تماس های شهروندان مبنی برهرس شاخ و برگ درختان سطح شهر خبر داد.
رحمانی، در پی بارشهای اخیر، از ثبت 87 پیام مربوط به آبگرفتگی، برف روبی و یخ زدگی در سامانه 137 شهرداری خبر داد.
در پی طرح ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای دوره گرد، شهروندان در تماس با سامانه 137 رضایت خود را اعلام می کنند.
سه هزار و 85 شهروند قزوینی در بهمن ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
مدیر سامانه 137 شهری، مهمترین خواسته های شهروندان را با معاونت اجرائی فضای سبز و پارک ها در میان گذاشت.
بنابر ارزیابیهای سامانه 137 ،نصب و مرمت سرعتکاه، بیشترین خواسته شهروندان از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بوده است.
سه هزار و 186 شهروند قزوینی در دی ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگویی به تماس های شهروندان به هنگام بارندگی و برف در هر ساعت شبانه روز خبر داد.
مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین،از ثبت 253 پیام مربوط به مفقود شدن دریچه آبهای سطحی در شهر قزوین خبر داد.
رحمانی، از ارجاع 207 تماس شهروندان، در 9 ماه نخست سال جاری به مرکز توسعه اجتماعی خبر داد.
با میزبانی سامانه 137 شهرداری قزوین،مدیران بلند پایه حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری، درخواستهای شهروندان را پاسخ دادند
چهار هزار و 145 شهروند قزوینی در آذر ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
سعید رحمانی، مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین از پیگیری و رسیدگی به تماس های شهروندان مبنی بر رفع آبگرفتگی معابر خبر داد،
سه هزار و 464 شهروند قزوینی در آبان ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
دادههای آماری سامانه 137 در مدت هفت ماه سال جاری نشان میدهد، برخورد با افراد متخلف که خاک و نخاله ساختمانی را رها میکنند، بیشترین خواسته شهروندان از اجراییات منطقه سه است.
دادههای آماری سامانه 137 در مدت هفت ماه سال جاری نشان میدهد، ساخت و ساز غیرمجاز، بیشترین خواسته شهروندان از اجراییات منطقه دو است.
دادههای آماری سامانه 137 در مدت هفت ماه سال جاری نشان میدهد، برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد، بیشترین خواسته شهروندان از اجراییات منطقه یک است.
بنابر اعلام رحمانی، 4 هزار و 11 پیام شهروندان برای حل مشکلات شهری که سامانه 137 ثبت کرده، مربوط به واحد اجراییات شهرداری قزوین بوده است.
به گفته رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، با گزارش و پیگیریهای سامانه، 53 حلقه چاه در بافت های فرسوده سطح شهر ایمن شد.
رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از آماده باش 24 ساعته این مرکز برای پاسخگویی به پیام های شهروندان در مورد آبگرفتگی در سطح شهر خبر داد.
رحمانی، مدیرسامانه 137 از مفقود شدن 277 دریچه در هفت ماهه نخست سال خبر داد.
دربازه زمانی یکماهه 32 فقره دریچه آبهای سطحی از خیابانهای سطح شهر قزوین مفقود شدهاست.
سه هزار و 542 شهروند قزوینی در مهر ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از ثبت 26 هزار و626 تماس شهروندان در 6 ماه نخست سال جاری برای مشکلات شهری خبر داد.
چهار هزار و 149 شهروند قزوینی در شهریور ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
در فصل بارش، در منطقه 3، ناحیه مهدیه، بیشترین تماس را برای معضل آبگرفتگی داشتهاست.
در آستانه فصل بارش، ناحیه شهید بابایی، بیشترین تماس را برای معضل آبگرفتگی داشتهاست.
بررسیهای سامانه مدیریت شهری در منطقه یک نشان میدهد بیشترین تماس شهروندان درمورد اصلاح، شیب بندی و کفسازی انهار که منجر به آبگرفتگی و تجمع آب میشود، مربوط به ناحیه امامزاده حسین(ع) است.
بررسیهای سامانه مدیریت شهری در مناطق سه گانه نشان میدهد بیشترین تماس شهروندان درمورد اصلاح، شیب بندی و کفسازی انهار که منجر به آبگرفتگی و تجمع آب میشود، مربوط به ناحیه امامزاده حسین(ع)، شهید...
به گفته رحمانی، با شیوع کرونا و استفاده کمتر شهروندان از مکانهای عمومی،تماسها در6 ماهه نخست سال در حوزه پارکها و فضای سبز شهرداری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 646 مورد کاهش داشته است.
چهار هزار و 172 شهروند قزوینی در مرداد ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گفته رحمانی، بیشترین تماس شهروندان در 5 ماهه نخست سال جاری، شکستگی لوله های آب در داخل پارکها و فضای سبز شهرداری بوده است.
رحمانی، از ارجاع 67 تماس شهروندان به مرکز توسعه اجتماعی در 5 ماه نخست سال جاری خبر داد.
چهار هزار و 597 شهروند قزوینی در تیرماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
سعید رحمانی،مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین با اعلام اینکه درسامانه 137 تماسهای شهروندان درباره باغستان سنتی،پیگیری ویژه میشود، بر حفظ این میراث هزاران ساله کهن در برابر گرمای هوا و خطر...
مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از تماس یازده هزار و 765 شهروند قزوینی با سامانه 137 در سه ماه نخست امسال خبر داد.
چهار هزار و 346 شهروند قزوینی در خرداد امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین از رسیدگی به درخواست های شهروندان مبنی بر غیر همسطح بودن تعدادی از دریچه های آبهای سطحی خبر داد که به وسایل نقلیه آسیب زده بودند.
سعید رحمانی، مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین از پیگیری و رسیدگی به تماس های شهروندان مبنی بر دریچه های مفقود شده ی سطح شهر خبر داد.
پنج هزار و 58 شهروند قزوینی در اردیبهشت امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
سعید رحمانی مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین از شهروندانی که به طور کامل با وظایف سامانه 137 شهرداری آشنا نیستند ودر برخی موارد، انتظارات خارج از حیطه وظایف دارند خواست به این سامانه اعتماد کنند...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگويی به چهار هزار و 25 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه 3 خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 6 هزار و 311 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه 2 خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به پنج هزار و 113 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه یک خبر داد.
سعید رحمانی، مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی 24 ساعته کارشناسان سامانه 137 در سه شیفت کاری خبرداد
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگویی به تماس های شهروندان در بارندگی های روز گذشته خبر داد.