شهروندان 27 هزار و 724 بار با سامانه تماس...
به گفتهکوزه گرها مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر،در شش ماه نخست سال شهروندان با 27 هزار و 724 بار تماس با سامانه 137 مسائل شهری خود را در میان گذاشتند.
به گفتهکوزه گرها مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر،در شش ماه نخست سال شهروندان با 27 هزار و 724 بار تماس با سامانه 137 مسائل شهری خود را در میان گذاشتند.
به گفته کوزهگرها، مدیرمرکز137 در شهریورماه سال جاری،نظافت معابر بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری بودهاست.
به گفته کوزه گرها مدیر مرکز فوریتهای شهری،در دومین ماه تابستان، برطرف کردن سدمعبر خودروهای دورهگرد، بیشترین درخواست شهروندان از مرکز 137 بودهاست.
مدیران مرکز 137 و هماهنگی امور نواحی، برخی از درخواستهای زمانبر شهروندان را به صورت میدانی بررسی کردند.
کوزه گرها مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر، از قدردانی شهروندان برای آسفالت شبانه معابر اصلی شهر در تماس با سامانه 137 خبر داد.
کوزهگرها، مدیر مرکز 137 مرمت آسفالت معابر را بیشترین درخواست شهروندان در تیرماه سال جاری اعلام کرد.
بررسیهای آماری در خردادماه نشان میدهد مرمت آسفالت معابر در صدر درخواستهای شهروندان قرار دارد.
کوزه گرها، مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر 137 از افزایش تماس شهروندان در مورد فرونشست زمین در بافتهای فرسوده به دلیل فرسودگی تاسیسات آب و فاضلاب خبر داد.
اردیبهشت ماه سالجاری؛ تلفنهای مرکز فوریتهای اجرایی شهر 4 هزار و 405 بار به صدا درآمد.
مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر با همراهی مدیرعامل سازمان حمل ونقل وترافیک، درخواستهای ترافیکی شهروندان را میدانی بررسی کردند.
کوزهگرها،مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر از کوتاه شدن زمان انجام درخواست شهروندان از سوی نواحی در سال جاری خبر داد.
در پی قرار گرفتن سازمان فضای سبز در جایگاه دوم ثبت پیام در بین سازمانها، مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر و مدیرعامل فضای سبز، برخی از درخواستهای 137 شهروندان را میدانی بررسی کردند.
منابع آماری مرکز 137 نشان میدهد مناطق چهارگانه شهرداری با 47 درصد، بیشترین درخواست و معاونت معماری و شهرسازی با سهم 5 درصدی، کمترین درخواست های شهروندان را داشتهاند.
مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر،بیشترین درخواست شهروندان در سال گذشته بین سازمانهای شهرداری را سازمان مدیریت پسماند عنوان کرد.
دادههای آماری مرکز 137 در سال گذشته در بین مناطق چهارگانه شهرداری نشان میدهد، بیشترین درخواست شهروندان از منطقه 2 بودهاست.
سال 1402 بیشترین تماس شهروندان با مرکز 137 درخواست مرمت آسفالت معابر بودهاست.
به گفته کوزهگرها،تلفنهای مرکز 137 در سال گذشته بیش از 57 هزار بار به صدا درآمدهاست.
در روزهای پایانی سال با افزایش درخواست شهروندان برای مرمت معابر،مدیران مرکز فوریتهای اجرایی شهر و هماهنگی امور نواحی از برخی نقاط شهر بازدید کردند.
در دومین ماه زمستان 46 درصد تماسهای شهروندان در سامانه 137 به ثبت رسیده و ارجاع شدهاست.
با ارزیابیهای آماری در دومین ماه زمستان، مرمت آسفالت معابر، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری بودهاست.
به گفته مدیر مرکز فوریت های اجرایی شهر، با توجه به پیش بینی هواشناسی که در روزهای پیش رو، شهر قزوین، کاهش دما را تجربه می کند، شهروندان چنانچه بی خانمانی را در سطح شهر مشاهده کردند با مرکز 137 تماس...
در دی ماه مرمت آسفالت بیشترین درخواست شهروندان از مرکز 137 بودهاست.
کوزه گرها مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر از 4 هزار و 459 تماس شهروندان در آذرماه به مرکز 137 خبر داد.
کوزه گرها مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر از کاهش زمان پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد.
بررسیهای آماری مرکز 137 نشان میدهد، مرمت آسفالت در سطح شهر، در آذرماه بیشترین خواسته شهروندان بودهاست.
کوزه گرها مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر از ارزیابی کیفی نواحی در نحوه رسیدگی به درخواستهای شهروندان خبر داد.
بررسیهای مرکز 137 در آبان ماه نشان میدهد، برطرف کردن سدمعبر خودروها و فروشندگان دورهگرد بیشترین درخواست شهروندان بوده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بر نظارت مرکز 137 بر پیمانکار 137 مناطق تاکید کرد و رئیس کمیسیون مالی شورای شهر هم تقویت مرکز فوریتهای اجرایی شهر را برای جلب رضایت شهروندان تاثیرگذار دانست.
مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کرد با بروزرسانی سامانه 137 شهروندان پاسخ درخواست خود را در قالب پیامک رصد میکنند.
به گفته مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر، با هدف پاسخگویی شفاف، و بروز رسانی سامانه 137 شهروندان از روند انجام درخواست خود آگاه میشوند.
بررسیهای مرکز 137 در مهرماه نشان میدهد برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد و دستفروش بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری قزوین بودهاست.
با توجه ویژه مدیریت شهری به نواحی منفصل شهری، تماسهای شهروندان به سامانه 137 کاهش یافته، این را مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کرده است.
مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر، راه حل معادله درخواست شهروندان و انجام را در بازنگری زمان قرارداد و کارنامه پیمانکاران به ویژه 137 عنوان کرد.
کوزه گرها مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر(137) از 30 هزار و59 تماس در شش ماه سال جاری خبر داد.
براساس ارزیابی های مرکز 137 در آخرین ماه تابستان، برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و وانت بارهای دوره گرد بیشترین درخواست شهروندان بودهاست.
از مجموع درخواستهای ثبت شده شهروندان، از نگاه سازمانها و مناطق چهارگانه 35 درصد نیازی به انجام نداشته،این را مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کردهاست.
با بررسی واحد آمار مرکز 137 در مردادماه، همچنان در سه ماه متوالی مرمت آسفالت در صدر درخواستهای شهروندان قرار گرفت.
کوزه گرها مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر از مصوبه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر برای نظارت مستقیم بر پیمانکاران 137 خبر داد.
مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر، سامانه 137 را بازوی کمکی مرکز توسعه خدمات اجتماعی در پاکسازی چهره شهر از ناهنجاریهای اجتماعی عنوان کرد.
بنا بر اعلام مدير مرکز فوریت های اجرایی شهر (137) مرمت آسفالت معابر، در 5 ماهه سال جاری، در صدر درخواست های شهروندان قرار گرفت که منطقه 3 در رتبه نخست برای انجام درخواستها ایستاد.
به گفته کوزه گرها مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر، باتوجه به آنکه تعداد قابل توجهی از درخواستهای شهروندان به سدمعبر وانت بارها و دستفروشان دوره گرد مربوط میشود، روند ساماندهی نیاز به بازنگری دارد.
از 2 هزار و 417 پیام شهروندان که در مرکز 137 ثبت شده، مرمت آسفالت بیشترین درخواست از مدیریت شهری قزوین بودهاست.
مهدی خانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بر ارزیابی نواحی برای چگونگی انجام درخواستهای شهروندان تاکید کرد.
بنابراعلام مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر، مرمت آسفالت فرسوده و ترمیم حفاریها در خردادماه، در صدر خواستههای شهروندان از مدیریت شهری قرار گرفت.
کوزه گرها مدیرمرکزفوریتهای اجرایی شهر اعلام کرد شاخصهای ارزیابی رضایتمندی شهروندان در مرکز137 تغییر میکند.
شهروندان در اردیبهشت ماه، بیشترین درخواست را از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری داشتهاند.
موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری گفت:مرکز فوریت های اجرایی 137 پل ارتباطی شهرداری قزوین با شهروندان است
کوزگرها مدیر فوریتهای اجرایی شهر در بازدید از محدوده ناحیه امامزاده حسین تاکید کرد که درخواستهای انجام شده نواحی، مناطق و سازمان ها ارزیابی کیفی میشود.
بررسیهای مرکز فوریتهای اجرایی شهر در فروردین ماه نشان میدهد مرمت آسفالت معابر بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری بوده است.
بررسیهای مرکز فوریتهای اجرایی شهر در سال گذشته نشان میدهد که مفقود شدن 368 مورد تجهیزات شهری به سامانه 137 گزارش شده و سامانه 137 پیگیری و رسیدگی کردهاست.
کوزه گرها مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کرد استراتژی مرکز به سمت نظارت میدانی بیشتر و پاسخ شفافتر پیش میرود؛ هرچند تا چشم انداز فاصله بسیاری داریم.
بنا بر اعلام مدیر مرکز فوریت های اجرایی شهر، در روزهای عید نوروز، یک هزار و 27 بار تلفن های این مرکز به صدا درآمد.
;کوزگرها، مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کرد که در اسفندماه سال گذشته بیشترین درخواست شهروندان مرمت آسفالت معابر سطح شهر بوده است.
به مناسبت روز شهید،مشاور شهردار در امور شهدا و ایثارگران از کارشناس مرکز فوریت های اجرایی شهر تجلیل کرد.
کوزه گرها مدیر مرکز فوریت اجرایی شهر (۱۳۷) گفت؛دو هزار و 60 تماس شهروندان در سامانه 137 ثبت و پیگیری شد.
مدیرسامانه 137 در حاشیه جشنواره «شهروندان مشارکت جو» در پایتخت، با مدیران کلان شهرهای موفق کشور در زمینه سامانه مدیریت شهری به تبادل نظر پرداخت.
بر اساس بررسی آماری سامانه 137 شهرداری در اولین ماه زمستان امسال ؛ یک هزار و 990 تماس شهروندان در سامانه ثبت و پیگیری شد.
مسیر محلات ملک آباد و محمدیه در شهر قزوین هموار میشود.
داده های سامانه 137 نشان میدهد، در چند ماه پیاپی، برطرف کردن سد معبر وانتبارها و دستفروشان در صدر درخواستهای شهروندان از مدیریت شهری بودهاست.
کوزه گرها، مدیر سامانه 137 گفت: نگاه ویژه به بودجه 137 در مناطق، سازمان ها و نواحی میتواند تغییرات محسوسی در رضایت شهروندان ایجاد کند.
فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین، با حضور شبانه در سامانه ۱۳۷، مدیریت شهری را در نحوه خدمات رسانی به شهروندان در بارش برف روز گذشته ارزیابی کرد.
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین با توجه به برودت هوا و بارش برف از شهروندان خواست با تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین، جان بیخانمانهای سطح شهر را نجات دهند.
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین براین باور است جمع آوری سگهای ولگرد که شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ مطالبه دارند، جدای از اینکه از وظایف شهرداریها به شمار میرود، موضوعی فرهنگی است.
مدیرسامانه 137 معتقد است رضایت شهروندی زمانی محقق میشود که دقت با سرعت و کیفیت همراه شود.
بررسیهای آماری در سامانه 137 در آبان ماه نشان می دهد که سدمعبر وانت باران و دستفروشان دوره گرد، بیشترین خواسته شهروندان از سامانه مدیریت شهری بوده که برطرف شود.
مدیرسامانه 137 معتقد است اگر سازوکار سامانه 137 تقویت شود، چه بسا میتواند به عنوان داشبورد مدیریتی عمل کند .
مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین در بازدید از ناحیه منفصل شهری مشعلدار بر لزوم در نظر گیری اعتبارات به منظور فراهم آوردن امکانات شهری در این ناحیه تاکید کرد.
یکپارچگی معاونت خدمات شهری مناطق چهارگانه در رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه 137در رضایتمندی از مدیریت شهری موثر است.
به گفته مدیرسامانه 137 کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان با تقویت نواحی امکان پذیر است که منتج به ارتقای رضایت از مدیریت شهری میشود.
به گفته مدیر سامانه 137 نواحی منفصل شهری با ارتباط موثر و پیوسته با شهروندان در افزایش اعتماد عمومی نسبت به مدیریت شهری موثر هستند.
مدیر سامانه 137 در جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین، 46 درصد درخواست های شهروندان که به سامانه 137 انتقال میدهند، در حوزه خدمات شهری است.
مدیر سامانه 137 معتقد است با تقویت نقش نظارتی معاونت خدمات شهری مناطق، این بخش میتواند به عنوان بازوی اجرایی سامانه 137 عمل کند.
ارزیابیها نشان می دهد که سازمان پسماند بیشترین درخواست های شهروندان را در سامانه 137 به خود اختصاص دادهاست.
به گفته سرپرست سامانه 137 نظارت بیشتر بر اقدامات پیمانکار منجر به افزایش کیفیت کار و رضایت شهروندی میشود.
سرپرست سامانه 137 در بازدید از محدوده ناحیه مهدیه در رسیدگی به درخواست های 137 شهروندان در کوتاهترین زمان تاکید کرد.
بررسیهای آماری سامانه 137 نشان میدهد، در بازه زمانی شهریورماه سال جاری، واحد اجراییات بیشترین درخواست شهروندان را به خود اختصاص داده است.
سرپرست سامانه مدیریت شهری 137 برای ارزیابی اقدامات ناحیه شهیدبابایی در رسیدگی به درخواست های شهروندان و شناسایی مشکلات از محدوده این ناحیه بازدید کرد.
سرپرست سامانه 137 برای ارزیابی کيفيت درخواستهای انجام شده شهروندان و شناسایی مشکلات محدوده ناحیه مینودر از این ناحیه بازدید کرد.
سرپرست سامانه مدیریت شهری، برای ارزیابی نحوه رسیدگی به پیامهای 137 در ناحیه امامزاده علی، از محدوده این ناحیه در جنوب شهر بازدید کرد.
مهدیخانی،رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امورزیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین در سامانه 137 پیشنهاد داد نحوه پاسخگویی به سامانه 137، یکی ازشاخصهای ارزیابی مدیریتی در شهرداری قزوین قرار گیرد تا جهشی...
برای ارزیابی از عملکرد ناحیه امامزاده حسین که بخشی از محدوده بافت جنوب شهر را شامل میشود، سرپرست سامانه مدیریت شهری و سرپرست امورهماهنگی نواحی از محدوده ناحیه بازدید کردند.
در هفته گذشته 5 نفر از اعضای شورای شهر قزوین با حضور در سامانه 137 به بیش از 90 تماس شهروندان پاسخ دادند؛ البته دو عضو شورای شهر بر اهمیت سامانه 137 در ارتقا مدیریت شهری تاکید کردند و ملاک ارزیابی...
باتوجه به اینکه سامانه 137 شهرداری فرصتی برای تقویت مشارکت شهروندان است؛ بنابراین ضرورت دارد شهرداری مشکلات اعلام شده شهروندان را به سامانه با سرعت انجام دهد.
کوزهگرها،سرپرست سامانه 137 از بررسیهای آماری سامانه گفته که شست و شوی مخزن زباله و برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد بیشترین خواسته شهروندان از مدیریت شهری بودهاست.
با حضور اعضای شورای شهر قزوین در سامانه مدیریت شهری و گفت و گوی تلفنی با شهروندان،191 درخواست پیگیری شد.
به گفته سرپرست سامانه 137 برطرف کردن سدمعبروانت بارهای دوره گرد بیشترین درخواست شهروندان در تیرماه سال جاری از مدیریت شهری بودهاست.
الهیاری و فرمانی، اعضای شورای شهر به تماسهای شهروندان در سامانه 137 پاسخ دادند.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست شهروندان را در گرو تغییر نگاه در بدنه مدیریت شهری با بازخوانی وظایف عنوان کرد.
مهدیخانی،عضو شورای شهر قزوین با هدف افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر و هم افزایی اجتماعی، به تماسهای شهروندان در سامانه 137 پاسخ داد.
عضو شورای شهر قزوین برای تقویت ارتباط مدیریت شهری با شهروندان به تلفن های سامانه 137 پاسخ داد.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین گفت: با احیای فرهنگ گفت و گو در مجموعه مدیریت شهری از سوی روابط عمومیها که منجر به آگاهسازی میشود، هزینه اداره شهر کاهش یابد.
چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین برای ارتقای رضایت از مدیریت شهری به تماس تلفنی شهروندان در سامانه 137 پاسخ داد.
رئیس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی در سامانه 137 با هدف گفت و گوی شفاف و بی پرده به تعدادی از تماسهای شهروندان پاسخ داد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در سامانه 137 درخواستهای تلفنی شهروندان را شنید و بر گفت و گوی شفاف، صریح و مستقیم با شهروندان تاکید کرد.
سرپرست سامانه 137 گفت و گوی درون سازمانی را برای تسریع در رسیدگی به درخواستهای شهروندان موثر دانست.
سرپرست سامانه 137 شهرداري قزوين، به پاس پاسخگويي متعهدانه مسئولان ايستگاههاي پسماند در طول سال گذشته از آنها قدرداني کرد.
سرپرست سامانه 137 گفت و گوی شفاف با شهروندان،کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواستها، تعامل بیشتر با دستگاههای خدمات رسان دولتی مرتبط با مدیریت شهری را از برنامههای سامانه در سال 1401 اعلام کرد.
بررسیهای سامانه 137 نشان میدهد بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری، در هفته اول تعطیلات نوروزی، جمع آوری سگهای ولگرد بودهاست.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین بر پاسخگویی مستدل و شفاف مجموعه شهرداری به شهروندان تاکید کرد.